- Publicitat -
ACN Girona – La presidenta de l’Associació Turística d’Apartaments (ATA), Esther Torrent, confirma que hi ha “una certa turismofòbia” a la ciutat de Girona, després dels últims incidents en què establiments comercials i de restauració dedicats al turisme han patit pintades. Torrent ha assegurat que es tracta d’una part “molt petita de la població” però ha avançat que ja ho han posat a sobre de la taula amb la resta de sectors vinculats al turisme. A partir d’aquí, tots ells han començat a treballar amb propostes per aconseguir “millorar la convivència” i revertir la situació. Torrent confia en què aviat es pugui resoldre aquesta situació i recuperar la imatge de la ciutat.
Publicitat



