Els comuns treuen importància a si Sánchez anirà o no a la taula de diàleg: “No té per què afectar als resultats”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-Els comuns han tret importància a si el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, assistirà o no a la taula de diàleg, prevista per la setmana vinent a Barcelona. La portaveu d’En Comú Podem al Parlament Susanna Segovia ha admès que serà “diferent” si hi ha una persona o una altra, però que “això no té perquè afectar a la taula, ni als resultats ni al seu futur”. “El que és important és que els dos governs se la creguin i donin espai al diàleg”, ha argumentat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió