- Publicitat -
ACN Foixà – El Departament de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya ha presentat un recurs al jutjat Contenciós Administratiu 3 de Girona per poder utilitzar la casa de colònies de Foixà (Baix Empordà) com a centre d’acollida. En concret, el Govern presenta el recurs en contra de la decisió del consistori i demana que s’apliqui, com a mesura cautelar, l’aixecament de la suspensió de noves llicències d’activitat. És precisament aquesta suspensió que es va aprovar el passat mes d’abril el que impedeix que es pugui utilitzar com a centre d’acollida de menors. El recurs ha arribat aquesta mateixa setmana i ara l’Ajuntament està preparant un altre recurs per evitar que tirin endavant les mesures cautelars.
Publicitat



