El CGPJ pressiona perquè es renovin el seus membres

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Titulars diversos als diaris d’aquest dijous. ‘El País’: “El CGPJ, al borde de incumplir la ley para renovar el Constitucional”. Al segon titular, diu: “Bruselas pide recortar el consumo de luz en horas punta un 5%”. ‘El Periódico’, amb la crisi energètica: “Brussel·les demana estalviar un 5% de llum en hores punta”. I a sota, foto de nens amb calor a classe: “Xafogor a les aules”. ‘El Punt Avui’, sobre el CGPJ: “Justícia enrocada”. I a sota: “Puigdemont fa una crida a la mobilització”.

‘La Razón’ també obre amb l’òrgan de govern dels jutges: “Lesmes amaga con dimitir si no se renueva el CGPJ”. I en segon terme: “El PP sigue la táctica de Andalucía y busca un millón de votos del PSOE”.

Publicitat

I finalment, el diari ‘Ara’, que obre amb tema de caire social: “Es dupliquen els delictes sexuals entre menors”. A sota, el Consell General del Poder Judicial: “Lesmes lliga el diàleg a un “risc” d’impunitat independentista”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió