Detenen dos homes i desmantellen una plantació de marihuana en un xalet de Roda de Berà

|

- Publicitat -

ACN Roda de Berà – Els Mossos d’Esquadra han detingut dos homes de 37 i 21 anys a Roda de Berà (Tarragonès) com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i un altre per defraudació de fluid elèctric. Segons ha informat el cos policial, la investigació es va obrir a mitjans d’abril arran d’una informació sobre l’existència d’una possible plantació de marihuana a l’interior d’un xalet del municipi. Finalment, aquest dijous els agents han entrat i escorcollat l’immoble, on han localitzat mig miler de plantes, així com aparells i estris necessaris per poder iniciar una producció continuada de diverses collites anuals. Per la seva banda, l’empresa subministradora d’electricitat ha verificat la manipulació de la xarxa.

Els detinguts passaran a disposició judicial durant les pròximes hores al Vendrell.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió