Denuncien 14 persones per acampar amb tendes i una carpa a la Cala Serena, en ple Parc Natural de Cap de Creus

|

- Publicitat -

ACN El Port de la Selva – Els Mossos d’Esquadra, amb la unitat de Policia Marítima, han denunciat 14 persones, totes de nacionalitat francesa, per acampar il·legalment a la Cala Serena, una zona de reserva integral del cap de Creus. La policia va rebre l’avís dissabte a la nit per part dels Agents Rurals. Segons també havien denunciat diversos ciutadans a les xarxes, un grup d’entre 20 i 25 persones estaven acampant en aquesta cala, amb música i fent foc amb gas butà. Els agents s’hi van desplaçar diumenge al matí. Com que hi havia diverses embarcacions fondejades, dos es van llençar a l’aigua per arribar fins a la platja.

En total, hi van localitzar 14 persones, van desallotjar l’acampada i els van demanar que els acompanyessin fins al Port de la Selva. Un cop allà, amb l’ajuda d’una altra patrulla, els van identificar i denunciar. Entre els objectes que duien hi havia estris de cuina, tendes, una carpa, un matalàs i bombones de butà.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió