ACN Barcelona – El governador del Banc d’Espanya, Pablo Hernández de Cos, ha demanat “no precipitar-se per arribar a una conclusió” sobre l’opa del BBVA al Banc Sabadell. El governador ha evitat pronunciar-se sobre una eventual absorció del banc d’origen vallesà, i ha remarcat que els hi correspon als accionistes decidir. “No tinc res a dir, ni vull ni ho he de fer perquè és una operació que està en marxa”, ha apuntat. De Cos ha assenyalat diverses qüestions relacionades amb l’operació que considera “rellevants” i ha indicat que el grau de concentració bancari “no sempre és la millor aproximació” per mesurar la competència en el sector bancari. “Hi ha altres mesures que tenen a veure amb com es transmet la política monetària”, ha recordat.
De Cos evita pronunciar-se sobre l’opa del BBVA al Sabadell i demana “no precipitar-se per arribar a una conclusió”
|
- Publicitat -
Publicitat


