Cs anuncia un pacte amb el PSC per entrar al govern de Santa Coloma de Gramenet

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La diputada de Cs al Parlament Anna Grau ha anunciat aquest dimarts que els dos regidors que el partit té a l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) se sumaran al govern municipal. El consistori està governat pel PSC, que el passat 28 de maig va revalidar la majoria absoluta, i Núria Parlon n’és l’alcaldessa. Amb la incorporació de Cs, l’executiu passarà a tenir 19 regidors dels 27 que hi ha al ple.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió