- Publicitat -
ACN Barcelona – L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha assegurat que la Llei d’Amnistia aprovada definitivament aquest dijous al Congrés dels Diputats és un “sí” a la convivència. Així ho ha defensat en una publicació a la xarxa ‘X’, des d’on ha afegit que l’aprovació de la llei permetrà “deixar enrere confrontacions estèrils”. “Diem sí a un nou futur on la política i el diàleg siguin els instruments per avançar plegats”, ha agregat el cap del consistori.
Publicitat


