Collboni assegura que la llei d’amnistia obre “un nou futur” que diu “sí a la convivència, el diàleg i la política”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha assegurat que la Llei d’Amnistia aprovada definitivament aquest dijous al Congrés dels Diputats és un “sí” a la convivència. Així ho ha defensat en una publicació a la xarxa ‘X’, des d’on ha afegit que l’aprovació de la llei permetrà “deixar enrere confrontacions estèrils”. “Diem sí a un nou futur on la política i el diàleg siguin els instruments per avançar plegats”, ha agregat el cap del consistori.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió