- Publicitat -
ACN Madrid – La líder de Podem, Ione Belarra, ha assegurat que la seva formació “ha defensat sempre el reconeixement de la plurinacionalitat” de l’estat espanyol “i també la garantia del dret a decidir”. “És el que sempre hem defensat i ho continuarem defensant”, ha dit Belarra aquest divendres en una atenció als mitjans després que els comuns hagin defensat que el referèndum d’autodeterminació sigui part del programa electoral de Sumar. “Podem pot tenir molts defectes, però nosaltres estem on hem estat sempre. Ho hem fet en totes les condicions, tingués més o menys cost polític”, ha dit. Belarra també ha dit que cal “continuar aprofundint en la via del diàleg que s’ha obert aquesta legislatura i que ha de continuar fructificant”.
Publicitat


