Barrena converteix el barri barceloní de Torre Baró en un plató per rodar la seva nova pel·lícula ‘El 47’

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El barri barceloní de Torre Baró s’ha convertit aquest dilluns en un veritable plató per acollir la gravació de la nova pel·lícula del director Marcel Barrena que porta per títol ‘El 47’. El projecte de The Mediapro Studio es remunta al 1978 i que explica la història d’un conductor d’autobús que va liderar el segrest d’un comboi amb l’objectiu de reivindicar la circulació del transport públic en aquest barri. El mitjà escollit era un vehicle doble de la línia 47. El repartiment de la producció compta amb noms com Eduard Fernández, Clara Segura, David Verdaguer o Carlos Cuevas. Barrena ha recordat que la pel·lícula vol ser “un homenatge” a la classe obrera i relatar la història dels que treballen per “millorar el món” des de la seva posició.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió