- Publicitat -
ACN Santa Coloma de Gramenet – L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, i l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Mireia González, volen exprimir “al màxim” la col·laboració entre les Policies Locals dels dos municipis a les zones limítrofs. En aquest sentit, la primera trobada institucional entre tots dos ha servit per acordar que els serveis tècnics municipals explorin amb quina “fórmula legal” es pot materialitzar. Durant la trobada, Albiol i González també han pactat un seguit d’actuacions urbanístiques a la carretera de Santa Coloma i els carrers Mozart i Milà, a cavall de les dues ciutats. L’objectiu és vetllar pel “benestar integral” dels veïns de zones com els barris de La Pau, a Badalona, o el Fondo, a Santa Coloma.
Publicitat


