Aragonès obrirà el debat sobre educació al Parlament i Simó explicitarà que comença una “nova etapa”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El president de la Generalitat, Pere Aragonès, obrirà el debat del ple monogràfic sobre educació que començarà a les 15 hores d’aquest dimarts. Així ho ha avançat la portaveu del Govern, Patrícia Plaja, en la roda de premsa posterior al Consell Executiu. Plaja ha afegit que la consellera d’Educació, Anna Simó, explicitarà durant la seva intervenció davant el Parlament que “comença una nova etapa”. Segons la portaveu, s’han de “consolidar” les millores que ha impulsat el departament d’Educació i ha destacat que la nova titular d’Educació té un “tarannà propi”. “Ha demostrat des del primer dia que té mà estesa i voluntat d’entendre’ls amb els sindicats”, ha afegit. El ple monogràfic sobre educació se celebra a petició de Junts.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió