ACN Barcelona – El moviment Adolescència Lliure de Mòbils que va néixer fa mig any al barri del Poblenou de Barcelona s’ha constituït oficialment com a entitat per tenir més força en les seves reclamacions, entre les quals destaca la demanda d’un pacte social per endarrerir l’accés dels adolescents al primer ‘smartphone’. Aquesta edat seria de, com a mínim, els 16 anys segons les recomanacions d’experts. L’associació va néixer del neguit d’un grup de famílies i poc a poc s’ha estès per Catalunya. Aquest diumenge ha portat a terme una primera trobada per celebrar la constitució com a associació i posar en comú experiències. Els impulsors defensen escoles i instituts lliures de mòbils i per això asseguren que estaran amatents a les normatives impulsades.
Adolescència Lliure de Mòbils reclama un pacte social per endarrerir l’accés al primer smartphone
|
- Publicitat -
Publicitat



