Dimecres, 7 de desembre de 2022 - Edició 1595
La República

Com Internet pot potenciar els negocis més tradicionals

A l'article d'avui, dedicarem unes paraules a un tema que ens sembla molt interessant, i que és com les noves tecnologies, especialment internet, estan ajudant a fomentar els negocis que, […]

Sara Callejas 19/04/2016

A l'article d'avui, dedicarem unes paraules a un tema que ens sembla molt interessant, i que és com les noves tecnologies, especialment internet, estan ajudant a fomentar els negocis que, tradicionalment, havien estat fora de línia. Comencem!

Venda de productes

La primera de les maneres en que internet ha ajudat a les empreses fora de línia per a millorar, és a través de permetre la venda en línia de productes. Quines són les raons que internet ha ajudat a aquest negoci millorar? Moltes i variades:

1. Una major varietat de productes: Quan es ven en línia, vostè pot tenir diversos proveïdors. De fet, en molts casos (per exemple, l'ús de l'afiliat o dropshipping), no és necessari, o fins i tot, que tinguis stock propi. Tu pots tenir un proveïdor, que sigui el responsable de l'enviament dels productes, mentre que vostè es pot dedicar exclusivament a la feina de màrqueting i vendes. Això li permet tenir una major varietat de productes, la qual cosa és bo per a vostè, però també per al seu client.

2. A més clients: per descomptat, la possibilitat de vendre en línia us permet obtenir més clients. On abans només hi havia un parell de clients que va haver d'anar físicament a la teva botiga, ara pots tenir milers de persones que vénen sobre una base setmanal, i, en la mesura que vostè ha una conversió moderadament bona, el seu negoci serà molt més rendible que si hi havia una botiga física.


3. Preus més baixos: El fet de tenir més clients tenen un avantatge afegit, i és que per reduir el preu del producte. Ja que vostè té més clients, que es pot permetre reduir el seu marge de benefici, perquè la major quantitat de clients per compensar la reducció en el benefici per unitat venuda. Això genera un cercle virtuós a través de la qual es genera més clients atrets per l'oferta més barata.

4. Disminució del risc: Per tot això, el risc de tenir una botiga en línia és inferior a la de tenir una botiga física. I, en una empresa, reduint el risc és essencial.