- Publicitat -
ACN Barcelona – El president del Govern en funcions, Pere Aragonès, ha celebrat l’aprovació definitiva de l’amnistia tal com van “prometre” i avisa que “també tindrem el referèndum”. Ho ha dit en una publicació a X pocs minuts després de la votació al Congrés dels Diputats. “Avui guanya la democràcia. Avui guanyen els centenars de persones que han patit condemnes injustes i les seves famílies”, ha asseverat. I ha insistit que “Catalunya ha de votar i votarà sobre el seu futur en llibertat”.
Publicitat



