Les reserves d’aigua als embassaments del Ter-Llobregat superen el 30% i acumulen 184,5hm3

|

- Publicitat -

ACN – Les reserves d’aigua als cinc pantans del sistema Ter-Llobregat van superar de mitjana aquest diumenge el 30% de la seva capacitat, amb 184,5hm3 acumulats. Els embassaments que abasteixen l’àrea metropolitana de Barcelona i part de Girona segueixen rebent aigua de les capçaleres i, si es compara amb tres dies enrere, el guany és de més de 5 hectòmetres. La Baells segueix apropant-se al 50% (43,%), i també torna a incrementar el pantà de Sau, ara ja al 26%. Pel que fa al conjunt dels embassaments de les conques internes catalanes, s’apropen al 29% de la seva capacitat (gairebé un punt percentualment més que dijous passat), superant ja els 200 hm3 d’aigua embassada, un llindar al qual no s’arribava des del 20 de juliol de l’any passat.

<iframe data-responsive=”” scrolling=”no” src=”/iframeAcn?id=761″></iframe>

Publicitat

<div class=”label-container”><input id=”check_id761″ type=”checkbox” /> <label for=”check_id761″> </label>

<div class=”code-container”><div class=”flourish-embed flourish-chart” data-src=”visualisation/15222573″><script src=”https://public.flourish.studio/resources/embed.js”></script></div><br />
 </div>
</div>

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió