Abascal insta Sánchez a “marxar a casa” després de les crisis diplomàtiques amb l’Argentina i Israel

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El president de Vox, Santiago Abascal, ha instat el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha “marxar a la seva punyetera casa” després de les darreres crisis diplomàtiques amb l’Argentina i Israel. Ho ha dit en un míting a Astúries al costat del candidat a les eleccions europees, Jorge Buxadé, i els números 2 i 3 de la llista, Hermann Tertsch i Juan Carlos Girauta. En el seu discurs ha repassat les conseqüències que han tingut la visita del president argentí, Javier Milei, i l’imminent reconeixement de Palestina, que diu que perjudica la imatge exterior d’Espanya. Buxadé també ha destacat que el president del PP, Alberto Núñez Feijóo, s’apropi a la presidenta italiana, Giorgia Meloni, però que no vulgui compartir foto amb Abascal.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió