El PP creu que l’eliminació del Premi Nacional de Tauromàquia és una mesura “sectària” i “contra la llibertat”

|

- Publicitat -

ACN Madrid – La portaveu del PP al Senat, Alicia García, ha afirmat aquest divendres que la decisió del govern espanyol d’eliminar el Premi Nacional de Tauromàquia és “lamentable i sectària”, i va “contra la llibertat dels espanyols”. Els populars també han anunciat la seva intenció de registrar una moció a la cambra alta, on tenen majoria absoluta, per sol·licitar la restitució del guardó. Tot plegat, després de l’anunci realitzat avui pel Ministeri de Cultura de la no convocatòria del guardó per al 2024 i de l’inici dels tràmits per eliminar definitivament aquest reconeixement creat el 2013.

“No només parlem de les senyes d’identitat del nostre país, també estem parlant d’una activitat que dona feina i que contribueix de manera molt important al manteniment de l’economia en algunes zones de la nostra geografia, sobretot si fem referència a l’àmbit rural”, ha recalcat Garcia. Les crítiques del PP se sumen a les dels cercles taurins i les de dirigents com Emiliano García Page, que avui ha anunciat que crearà un premi taurí des del govern de Casella la Manxa.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió