- Publicitat -
ACN Tarragona – Tarragona ha reivindicat aquest 28 de juny, coincidint amb el Dia de l’Orgull LGTBI+, els drets de les persones a “ser com vulguin ser” i a “estimar sense complexos, barreres o límits”. Tots els partits polítics amb representació a l’Ajuntament, excepte Vox, han fet acte de presència en l’acte institucional. L’alcalde Rubén Viñuales ha lamentat la seva absència i ha recordat que la ciutat continuarà sent “orgullosament diversa”, malgrat que l’extrema dreta “s’esforci a difondre i propagar ideologies que maltracten i violenten el col·lectiu”. També ha subratllat que cal “valorar i defensar l’actual democràcia i les llibertats aconseguides, sobretot, tenint en compte el futur que ens albira”.
Publicitat



