Els Mossos i la Guàrdia Urbana de Barcelona detenen 37 lladres multireincidents el cap de setmana

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Barcelona han detingut un total de 37 persones durant el dispositiu d’oci nocturn del cap de setmana passat. Principalment, són lladres multireincidents detinguts per robatoris amb violència i tràfic de drogues. Segons ha informat la policia, el dispositiu s’emmarca en el Pla Tremall per lluitar contra la multireincidència.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió