ACN Barcelona – La Guàrdia Urbana de Barcelona ha posat 747 denúncies per consum d’alcohol a la via pública des del 2 d’agost, dia en què es va publicar la instrucció municipal que permet situar les sancions per incivisme en una forquilla de fins a 600 euros. Segons han explicat el cap de la Guàrdia Urbana, Pedro Velázquez, i el tinent d’alcaldia de Seguretat, Albert Batlle, cap de les multes que s’han posat és d’aquest import, però, ja que no s’han considerat que fossin conductes greus. Les sancions que s’han imposat són lleus, amb imports de 100 euros, bé sigui per botellot, per consum d’alcohol amb got de vidre o llauna fora d’un bar o per molestar el veïnat o embrutar el carrer.
Són conductes ara sancionades amb 100 euros i que abans de la modificació del règim sancionador eren de 60 euros.



