Albiach reivindica la taula de diàleg com una “gran oportunitat” per començar a avançar

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-La presidenta d’En Comú Podem al Parlament, Jéssica Albiach, ha llençat un missatge d’esperança per la celebració de la taula de diàleg, prevista per la setmana que ve a Barcelona. Després de fer l’ofrena floral al monument de Rafael Casanova amb motiu de la Diada, Albiach ha reivindicat l’espai de negociació com una “gran oportunitat” per començar a avançar, “alçar el cap i tenir conquestes després de tant temps de paràlisi i bloqueig”. “Per primer cop tenim majories que estan disposades a resoldre aquest conflicte polític, a través de la política i de forma bilateral”, ha afegit.

Albiach ha recordat que les propostes del seu espai passen pel reconeixement de Catalunya com a nació, més blindatge per l’autogovern, una hisenda pròpia i un acord que ha de ser votat a les urnes.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió