Edició 2400

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 19 de febrer del 2025
Edició 2400

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 19 de febrer del 2025

Sílvia Orriols carrega contra Puigdemont: “Tots els ídols cauen”

L'alcaldessa de Ripoll, indignada pel fet que Puigdemont "consideri que el PSOE de la calç viva és un partit democràtic i Aliança Catalana no"

|

- Publicitat -

La nova alcaldessa de Ripoll, Sílvia Orriols, ha lamentat que el president a l’exili, Carles Puigdemont, no consideri Aliança Catalana com un partit democràtic. I és que en una entrevista a RAC 1 Puigdemont va mostrar el seu rebuig al govern municipal capitanejat per Orriols. “No m’agrada gens que una ciutat tan important com Ripoll estigui en mans de qui està”, va dir ras i curt.

Publicitat

En una piulada, l’alcaldessa ha criticat que Puigdemont “consideri que el PSOE de la calç viva és un partit democràtic i Aliança Catalana no”, en referència al comentari del president exiliat sobre el possible pacte a Ripoll entre les forces democràtiques (Junts, ERC, PSC, CUP i Som-hi Ripoll). “M’indigna i m’entristeix”, ha etzibat, tot afegint que “tots els ídols cauen i com més alt és el pedestal, més grossa la patacada”.

Et pot interessar  L'oposició de Ripoll es reuneix aquest dimarts per encarrilar les converses per fer fora Orriols de l'alcaldia
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí