Edició 2732

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 17 de gener del 2026
Edició 2732

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 17 de gener del 2026

Garriga transmet bones sensacions pel Pacte Nacional per la llengua i per les bones relacions amb Netflix

|

- Publicitat -

La consellera de Cultura, Natàlia Garriga, ha dit aquest dijous que els “agradaria tenir el text definitiu” del Pacte Nacional per la Llengua “durant la tardor”. Segons ha explicat Garriga després d’una interpel·lació parlamentària, el pacte encara està en una fase de “procés participatiu”. Un cop acabi, el departament de Cultura recollirà i analitzarà les propostes per redactar una primera versió del text. Un cop s’assoleixi un acord sobre la llengua, es redactarà el pla plurianual de política lingüística del Govern. D’altra banda, Garriga ha assegurat que les negociacions amb Netflix sobre les traduccions en català “continuen fructificant”.

Publicitat

En aquest sentit, la consellera de Cultura ha reivindicat la “tasca de fons silenciosa” del departament per augmentar la presència del català a les plataformes audiovisuals.

Et pot interessar  Una usuària de TikTok obertament independentista fa més per la defensa i la visibilitat del català que no pas la conselleria de Política Lingüística
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí