Edició 2393

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 12 de febrer del 2025
Edició 2393

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 12 de febrer del 2025

Els Mossos premien 140 antidisturbis per l’actuació a les protestes postsentència del procés

|

- Publicitat -

La incongruència del Govern arriba a l’extrem: un any després de la sentència del procés per part del Tribunal Supremo, els Mossos d’Esquadra condecoren 400 agents per pels diferents dispositius que van actuar durant les protestes. A més, 140 dels agents condecorats són membres dels antidisturbis de la policia catalana, la BRIMO, qui va atonyinar manifestants pacífics i periodistes, encegats per les ànsies de violència. La policia catalana es va alinear amb la violència de l’estat espanyol i la Guàrdia Civil, i ho va permetre un Govern de la Generalitat que, al seu torn, també protestava contra la sentència als presos polítics.

Publicitat

El diari El País també explica que el mateix Ministerio del Interior del Gobierno, també va condecorar una vintena de mossos d’esquadra, entra els quals s’hi inclou el seu màxim responsable, el mateix comissari Eduard Sallent. Pel que fa als Mossos premiats, van formar part de les furgonetes del carrer de Jonqueres i de la “batalla campal” d’Urquinaona. L’Àrea de recursos operatius, ARRO, també n’ha sortit beneficiada, juntament amb agents de servei d’informació, de mediació i caps del cos de Mossos.

 

Et pot interessar  El SEGCAT abandona la reunió del Consell de la Policia per a denunciar la inacció de la Conselleria d'Interior
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí