Dissabte, 24 d'octubre de 2020 - Edició 821
La República

Denuncien RTVE per vetar els resultats d’una enquesta sobre la monarquia

CCOO ha emès un comunicat assegurant que el 12-O, TVE van “entregar el protagonisme del conjunt de les emissions a Vox”

Redacció
Redacció 16/10/2020
Exterior de la seu de TVE / RTVE

El sindicat de Comissions Obreres de RTVE ha denunciat que el 12-O la cadena vetés els resultats d’una de les enquestes sobre la monarquia que s’havia realitzat a Espanya, impulsada per 16 mitjans independents. En una informació del diario Público, comparteixen el comunicat de CCOO, des d’on asseguren que “Els responsables d’informatius de TVE no tenen capacitat per defensar els principis del servei públic”, i també que durant la cobertura del 12-O, “el protagonisme del conjunt de les emissions va ser per Vox”.

L’enquesta que la cadena va prohibir compartir, assegurava que un 40,9% dels espanyols donaria suport a una república, mentre que el 34,0% es quedarien amb la monarquia actual. De nou, tot apunta al director d’Informació i Actualitat de RTVE, Enric Hernández, que ha pogut donar instruccions directes per tornar a demostrar que RTVE no ofereix la qualitat del servei públic que hauria de tenir.

Relacionats