Una nova mostra del Museu Picasso explora la relació dels artistes catalans amb la ciutat de París entre 1889 i 1914

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Una nova mostra del Museu Picasso explora la relació dels artistes catalans amb la ciutat de París entre 1889 i 1914. L’exposició ‘De Mont-Martre a Mont Parnasse’ recull 256 obres procedents de diverses col·leccions públiques i privades de Catalunya, l’estat espanyol i països estrangers. S’hi pot trobar les creacions d’una vuitantena d’artistes de diferents disciplines amb noms com Ramon Pichot, Santiago Rusiñol, Miquel Blay, Joaquim Sunyer, Maria Gay, Joaquim Nin o Lluïsa Vidal, entre d’altres. Eliseu Trenc, un dels comissaris, explica a l’ACN que un dels objectius era precisament posar el focus en tots els artistes, també en aquells “desconeguts o oblidats”. L’exposició es podrà visitar del 22 de novembre al 30 de març al Palau Finestres.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió