ACN Ulldecona – Ulldecona (Montsià) subministra aigua de boca en cisternes a la població després que les analítiques de final de la setmana passada detectessin concentracions excessives de nitrats a l’aigua potable, per sobre dels 50 mg/l. Des de dissabte, dos camions cisterna abasteixen aigua als veïns del nucli urbà. S’han repartit 10.000 litres a 140 persones de boca i l’Ajuntament d’Ulldecona en fa arribar als veïns que tenen dificultats per anar-ne a buscar. Es recomana no beure ni cuinar amb aigua de l’aixeta, sobretot a dones embarassades, nadons i persones amb certes malalties, però es pot fer servir per netejar aliments o dutxar-se sense cap risc. De moment, les cisternes estaran fins a final de setmana fins que les analítiques no surtin bé.
Ulldecona subministra aigua de boca en camions cisterna a la població
|
- Publicitat -
Publicitat


