Torres recorda que Estat i Generalitat no pacten transferències des del 2011, però preveu fer-ne el 2025

|

- Publicitat -

ACN Madrid – El ministre de Política Territorial, Ángel Víctor Torres, ha recordat aquest divendres que el govern espanyol i la Generalitat no tanquen transferències des de l’any 2011. Després de la reunió celebrada al palau de la Moncloa entre els presidents Pedro Sánchez i Salvador Illa, ha anunciat que s’està avançant per poder materialitzar acords bilaterals durant el primer trimestre del 2025. Concretament, es preveu acordar el traspàs d’assumptes com les beques i els ajuts a estudis, l’assegurança escolar, els mòduls de nous òrgans judicials o la titularitat de l’edifici del registre civil a Barcelona. D’altra banda, ha celebrat “l’exercici de normalització” que suposa la participació d’Illa a la Conferència de Presidents.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió