- Publicitat -
ACN Barcelona.-Tensió davant de la comissaria de la Policia Nacional a Via Laietana, on els Mossos han reforçat el dispositiu de seguretat amb diverses furgonetes antidisturbis que han arribat a la zona i han aparcat just davant de la Prefactura per fer una segona línia de distància entre l’edifici i els manifestants. Un grup de persones han llençat ous, paper de vàter i pots de fum i petards contra la comissaria. Arran d’això, ha cremat part del paper higiènic que hi havia a les portes de la comissaria. Alguns manifestants han intentat moure les tanques que protegien l’edifici, i en algun cas l’han llençat contra els agents.
((En aquesta actualització, es puntualitza que han arribat noves unitats antidisturbis))
Publicitat


