ACN Sabadell – El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha assegurat que la previsió del departament és iniciar el gran d’Infermeria a Sabadell el curs 2022-2023. Argimon ho ha dit en una visita institucional a l’Ajuntament de la ciutat, on s’ha reunit amb l’alcaldessa, Marta Farrés, i on ha assegurat que inicialment el primer curs arrencaria amb 75 alumnes, que dependrien de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). D’aquesta manera es dona resposta a la petició per acollir aquest tipus d’estudis en col·laboració amb l’hospital Parc Taulí, i la voluntat de fer ús de les instal·lacions de l’antiga fàbrica Artèxtil. Argimon també ha reiterat la voluntat de crear l’hospital subcomarcal Ernest Lluch per donar cobertura al Vallès Occidental.
“Interntarem que siguin 75 places pel curs 2022-2023, començant aquest any, amb la UAB i el Parc Taulí”, ha expressat Argimon. D’aquesta manera es reforça un sector com el santiari en plena pandèmia, aprofitant l’entesa entre administracions i institucions.
Farrés ha apluaidt l’anunci, sobretot per la concreció en el nombre de places i perquè es tracta d’un fet immediat, de cara al proper curs. “Anem en la mateixa direcció, i és una bona notícia per a la ciutat”, ha assenyalat.
Argimon també ha reiterat el compromís de Salut en la projecció de l’hospital subcomarcal Ernest Lluch, previst en els terrenys de l’antiga Redosa, a Montcada i Reixac. El conseller ha assegurat que primer de tot cal resoldre apsectes administratius amb els ajuntaments, fet que donarà pas a un procés de 5 anys de construcció i equipament per a poder-lo posar en marxa, i que dependrà del Taulí: “Està en el mapa i tindrà una inversió de 50 MEUR”, ha assegurat.



