- Publicitat -
ACN Barcelona – La portaveu del PSC al Parlament, Alícia Romero, ha carregat contra el president de la Generalitat per haver “qüestionat” la manera com Jaume Collboni ha estat escollit alcalde. “És molt lleig. És el que fa Vox. El que fa l’independentisme, a vegades, és el que fa l’extrema dreta. Qüestionar els resultats electorals i un govern legítim”, ha afirmat en una entrevista a Ser Catalunya. Romero ha negat que hi hagi “pactes contra natura”, tal com Aragonès ha qualificat l’acord a Barcelona. I la portaveu socialista ha defensat que Collboni és un alcalde escollit “democràticament” seguint les regles de joc. Tot i així, espera que no hi hagi un govern en minoria durant molt temps.
Publicitat


