ACN Barcelona – La cantant catalana Rigoberta Bandini ha anunciat que publicarà nou disc l’any 2025. En un vídeo a les xarxes, Bandini assenyala: “Tinc notícies per a totes aquelles que estan com jo. He posat molta esperança en tota aquesta creació. Per a totes les que senten que són fortes com el vent i es creguin que poden amb tot i amb més… Ja! No podràs!”. Bandini va publicar a l’octubre de 2022 el seu primer treball ‘La emperatriz’, que va tenir un gran èxit amb temes com ‘Ay mamá’ o ‘Perra’.
La cantant va anunciar al juliol de 2022 al programa ‘La resistencia’ que després de la gira de la tardor es retiraria “una estona llarga”. Els seu retorn musical va ser al maig del 2023 amb ‘Miami Beach’. Des de llavors fins ara havia publicat sobretot temes amb col·laboracions amb artistes com Love of Lesbian o Julieta Venegas.


