Restauradors i botiguers reben amb escepticisme el primer dia de mesures d’estalvi: “No té cap propòsit ni cap fonament”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La nova normativa d’estalvi energètic ha causat escepticisme entre botiguers i restauradors en el primer dia en vigor. A Barcelona, bona part dels negocis afirmen estar complint amb la reducció la potència de la climatització i la recomanació de mantenir les portes tancades. No obstant, les temperatures eren aquest matí dispars entre uns locals i altres. Preguntats per l’ACN, comerciants i restauradors es queixaven que 27 graus és una temperatura molt alta, especialment si hi ha moviment i patien per una caiguda de l’afluència. Alguns restaurants fins i tot lamentaven que abaixant la temperatura ambient ara les neveres “gasten més llum”. Per contra, alguns clients agraïen que no fes tan fred en ple estiu.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió