Rescaten il·lès un noi que havia baixat al canal de Tivenys i era incapaç de tornar a pujar

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Els Bombers de la Generalitat han rescatat un jove a Tivenys (Baix Ebre). El noi, que està il·lès i només ha patit alguna rascada, va baixar al canal i no va ser capaç de tornar a pujar perquè la paret era pràcticament vertical. Els Bombers de Tortosa van rebre l’avís a les 18.01 hores de diumenge i fins els punt s’hi van desplaçar dues dotacions del cos. En arribar-hi van localitzar el nou en una cornisa a uns set metres d’alçada de terra. Els serveis d’emergències el van treure fent ràpel.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió