- Publicitat -
ACN La Jonquera – Els municipis de Portbou i la Vajol s’han integrat al consorci del Museu Memorial de l’Exili (MUME) de la Jonquera (Alt Empordà) amb l’objectiu de consolidar l’equipament i reforçar-lo com a “referent” de l’exili republicà. Els ajuntaments han signat l’acord aquest divendres a la seu del MUME amb la voluntat de fomentar sinergies, compartir recursos i potenciar espais de memòria en aquestes tres poblacions que van tenir un paper imprescindible en l’exili durant la Guerra Civil. La consellera de Justícia, Gemma Ubasart, ha celebrat l’actuació i ha afirmat que amb ella es reforça “la memòria democràtica del país”.
Publicitat


