Patxi López: “La llei d’amnistia tanca un cicle i obre un nou temps de retrobament”

|

- Publicitat -

ACN – El portaveu del PSOE al Congrés, Patxi López, ha afirmat en declaracions als passadissos del Congrés que “l’amnistia serveix per resoldre un conflicte polític” i “tanca un cicle” per obrir “un nou temps de retrobament i de concòrdia”, i “perquè a Catalunya hi hagi un govern que es dediqui a resoldre els problemes de la ciutadania, i a Espanya també”. Ha afirmat que malgrat les maniobres que es puguin produir per part d’alguns jutges, el PSOE “segueix mantenint la confiança amb la justícia” i l’objectiu és “que sigui la política qui resolgui els problemes polítics”. “Això és el que hem aconseguit amb una llei que ha estat referendada per la societat catalana a les últimes eleccions i estic convençut que també per la societat espanyola”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió