Paluzie crida a la mobilització per “exigir la unitat estratègica independentista”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-La presidenta de l’ANC, Elisenda Paluzie, ha cridat a la mobilització en la manifestació d’aquest dissabte a la tarda per “exigir la unitat estratègica independentista”, que “encara no hi és”. “La mobilització d’aquesta tarda és una oportunitat per exigir-la un cop més”, ha dit. Després de fer la tradicional ofrena de la Diada al monument de Rafael Casanova, Paluzie ha afirmat que “la societat civil, les institucions i els electes” tenen la seva part de “responsabilitat”: “Només tindrem allò que ens guanyem per nosaltres mateixos”, ha defensat. I ha considerat que també servirà perquè el moviment es torni a sentir “nombrós, fort i unit fins a aconseguir la independència”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió