Montserrat anuncia que el PP demanarà a la Comissió Europea que actuï davant la “infame” llei d’amnistia

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La cap de llista del PP al 9-J, Dolors Montserrat, ha anunciat aquest dijous que el PP demanarà a la Comissió Europea que actuï davant l’aprovació de la “infame” llei d’amnistia. Des de Lugo, Galícia, Montserrat ha acusat Sánchez “d’entregar” el Codi Penal i la llei d’amnistia “per donar privilegis i impunitat a uns pocs en contra dels espanyols”. Segons ella, el PSOE s’ha convertit “en la marca blanca d’ERC” mentre que el PP ha crescut “dels votants socialistes farts del socialisme agenollat”. El que ha passat, ha dit, és que “ha mutat el ‘procés'”: “Sánchez ha exportat el ‘procés’ a Espanya”. A parer seu, el president del govern espanyol “necessita Puigdemont” i ha augurat que “li entregarà” la Generalitat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió