ACN Madrid – La vicepresidenta primera del govern espanyol, María Jesús Montero, ha afirmat aquest dimecres que el PP intenta compensar les seves carències amb “mentides”. “El que no aconsegueixen amb el lideratge de Feijóo, amb una proposta de país i d’Europa o amb l’oposició, ho intenten fer a través del desgast i la mentida”, ha afirmat la també ministra d’Hisenda durant la sessió de control celebrada aquest matí al Congrés. Montero ha respost així a una pregunta de la dirigent popular Cuca Gamarra, qui ha recordat la votació de la llei d’amnistia que tindrà lloc demà. “És la mentida colossal sobre la qual sustenten tota aquesta legislatura”, ha asseverat abans d’assegurar que la “majoria social” dels espanyols estan en contra d’aquesta iniciativa.
Montero diu que el PP intenta compensar amb “mentides” les mancances del “lideratge” de Feijóo
|
- Publicitat -
Publicitat


