- Publicitat -
ACN Manresa – L’alcalde de Manresa, Marc Aloy (ERC), ha signat aquest divendres les delegacions de funcions en els regidors dels grups d’ERC, el PSC i Impulsem Manresa, que formaran part del govern municipal. El nou govern tindrà set tinences d’alcaldia, tres per a ERC, tres per al PSC i una per a Impulsem. D’aquesta manera, Anjo Valentí (PSC) serà el primer tinent d’alcalde, mentre que Joan Vila (Impulsem) serà el tercer. Es mantenen les quatre àrees amb les quals estava organitzat el consistori amb un total de 19 regidories. Respecte l’anterior mandat, es crea la nova regidoria d’Acció Climàtica, s’incorpora el foment de la llengua catalana a la regidoria de Cultura i s’integra la gestió del centre històric a la Regidoria d’Habitatge.
Publicitat


