- Publicitat -
ACN Barcelona – L’Observatori contra l’Homofòbia (OCH) ha denunciat un episodi de transfòbia patit per una dona trans a l’estació de Renfe del Clot-Aragó. L’organització ha registrat la incidència i ha activat els protocols i els serveis d’acompanyament psicosocial i assessorament jurídic. Per la seva banda, segons ha pogut saber l’ACN, els Mossos ja han rebut una denúncia i tenen una investigació oberta per esclarir els fets, que van tenir lloc a les 14.40 h d’aquest dimarts 20 de juny. La policia catalana té els presumptes autors identificats. En un vídeo compartit per la víctima a les xarxes es pot veure com un home i una dona se li encaren i l’insulten mentre intervenen els vigilants de seguretat.
Publicitat


