L’Associació de Propietaris celebra que el Congrés tombés la regulació del lloguer de temporada: “Era un despropòsit”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’Associació de Propietaris de Catalunya veu una “bona notícia” que el Congrés dels Diputats tombés aquest dimarts la regulació dels lloguers de temporada i d’habitacions. En un comunicat enviat aquest divendres, el sector defensa que la proposta “era un despropòsit” perquè “no atén cap necessitat real”. “Equiparar les dues modalitats de lloguer és jurídicament absurd”, diu. “Demostra el desconeixement dels partits que avalen i redacten les normes”, afegeix. L’associació també apunta que legislar “criminalitzant” la propietat “empitjora” el problema d’accés a l’habitatge i atribueix el “retrocés” del mercat a les normatives que han sorgit els darrers anys per regular el sector, tant a nivell català com estatal.

El comunicat arriba després que <a href=”https://www.acn.cat/new/fa507d94-581b-432b-99c8-4e7bc1430a4b/texts” target=”_blank”>dimarts </a>al vespre, el PP, Vox i Junts tanquessin les portes del Congrés a la presa en consideració d’una proposició de llei impulsada per Sumar per regular els lloguers de temporada i per habitacions.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió