Laporta reclama el retorn de Puigdemont i els exiliats a Catalunya i que acabin totes les causes judicials per l’1-O

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-El president del Futbol Club Barcelona, Joan Laporta, ha reclamat el retorn a Catalunya de l’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont i de tots els exiliats perquè puguin “viure amb normalitat”. Així ho ha dit en declaracions als mitjans després de participar a l’ofrena floral a Rafael Casanova per la Diada, que ha fet acompanyat de representants del primer equip masculí i femení i de categories juvenils. El president del club ha demanat també que acabin totes les causes repressives derivades de l’1-O i ha reivindicat els drets i llibertats de Catalunya.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió