L’Ajuntament de Barcelona activa el pla d’actuació per l’alt risc d’incendis forestals

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’Ajuntament de Barcelona ha activat el pla d’actuació municipal per risc d’incendis forestals. Segons el consistori, els set parcs de Bombers de Barcelona es mantindran en alerta per l’alta possibilitat d’incendi a causa de les condicions climatològiques previstes per aquest dissabte i diumenge al matí.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió