La UAB reclama que la inversió a les universitats públiques arribi a l’1% per donar resposta a les necessitats socials

|

- Publicitat -

ACN Cerdanyola del Vallès – El rector de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Javier Lafuente, reclama que les universitats públiques disposis d’un pla d’inversions equivalents a l’1% del PIB. Lafuente, que aquest mateix dimecres s’ha reunit amb la consellera de Recerca i Universitats, Núria Montserrat, assegura que estan en sintonia amb el Govern per aconseguir aquesta xifra, que quedaria encara lluny, però, de l’1,3% aproximat de l’OCDE. La UAB dedicarà enguany el curs acadèmic a la lluita per reduir l’ús de combustibles fòssils, amb l’objectiu d’arribar al 2030 a l’emissió zero al campus vallesà. En referència als casos d’assetjament per part de docents, Lafuente assegura que han treballat internament per millorar els procediments de detecció i actuació.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió