La síndica d’Aran es marca la consolidació de l’autogovern i la protecció de l’aranès com a grans reptes de legislatura

|

- Publicitat -

ACN Arròs (Vielha) – Maria Vergés (Unitat d’Aran) ha estat proclamada síndica d’Aran gràcies als nou vots dels representants d’Unitat d’Aran (UA), enfront dels quatre de Convergència Democràtica Aranesa (CDA). El ple de constitució del Conselh Generau d’Aran i d’investidura de la síndica d’Aran celebrat aquest dimecres a la Casa deth Senhor d’Arròs (Val d’Aran) ha comptat amb la presidenta del Parlament de Catalunya, Anna Erra i el delegat del govern de l’Estat a Catalunya, Carlos Prieto. La síndica ha dit que la consolidació de l’autogovern, la protecció de l’aranès i el reconeixement de l’Estat de la singularitat aranesa són els principals reptes de legislatura.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió