- Publicitat -
ACN Barcelona – La Plataforma per una Fiscalitat Justa ha engegat diverses accions perquè en la campanya electoral del 23-J es defensi el pagament d’impostos. Sota el lema ‘La lletra petita’, l’ens vol reivindicar que les rebaixes d’impostos “comporten una rebaixa de la qualitat dels serveis públics” i aposta per un model fiscal “progressiu i amb més recaptació”. En aquesta línia, la plataforma critica “l’oportunisme” i el “relat esbiaixat” dels partits de dretes i assegura que difonen “mentides” i “fal·làcies” sobre les rebaixes d’impostos. Aquest dijous la campanya ha mostrat diversos cartells davant de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona reivindicant el pagament de tributs.
Publicitat


