- Publicitat -
ACN Madrid – La CEOE plantejarà reformar els estatuts per suprimir el límit de dos mandats pel president. Així ho ha avalat aquest dimecres la junta de directiva de la patronal que lidera Antonio Garamendi, de manera que la proposta es votarà a la pròxima assemblea, prevista pel dia 19 de juliol. Si s’aprova aquest canvi, Garamendi podria continuar al capdavant de l’organització més enllà del 2026 si decidís optar a la reelecció, ja que actualment es troba en el seu segon mandat. L’empresari basc va revalidar el càrrec el passat 23 de novembre amb un 83% dels vots a favor. Cada mandat té una durada de quatre anys. El topall està en vigor des de l’abril del 2014, quan es va introduir sota la presidència de Joan Rosell.
Publicitat


